10 maj

Idag ska jag sitta framför datan och skriva en uppsats
i filosofi om kvinnorna inom feminism, tror den kommer blir bra.
Han sa att just denna uppsatsen jag valde är som åk 3 i
nationella, att man får skriva typ vad man vill, men ska läsa
igenom häftet sen skriva ifrån den vad jag tycker och tänker.
Detta är jag kvar innan stundenten, inte alls mycket ändå, 3 veckor på mig.
Nästan allt ska göras nästa vecka...
- Uppsatsen
- Muntligt förhör i Etik och Moral i filosofi.
- Sen ska jag lämna in en uppggift i religion till onsdag.
Sen tror jag att jag inte hinner med mer... men ska prata med
religions läraren och se hur det blir.

Så idag blir det datan en stund sen så kanske träffa
syrran och katten stina en stund om jag inte är
allt för inne i uppsatsen. Det ända problemet är att jag inte har
samma skriv program som i skolan jag har ordbehandlaren...
och jag kan inte skriva ut i skolan den vägrar ta emot mina saker
så jag får se hur det går.. Men det kan funka att skriva ut hemma
men bara om vi har färg i våran skrivare.
Annars så köper jag det själv,,, haha fast jag inte har några pengar =P.

Justde i natt somnade jag 03.30, fy vad irriterande det var..
kunde verkligen inte sova fast jag var jätte pigg, haha !

/rebbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0