9 mars

idag ska jag plugga hela dagen, har samhälls prov imon.
Så ska snart upp och sätta mig annars kommer jag fastna  vid datan
och tv:n. Segt att plugga med skönt sen när man har gjort det
och känner att provet/uppsatsen kommer att gå bra.
Ska färga håret idag också eller jag måste går inte
att gå ut såhär, hehe.

I fredag var som sagt syrran här och myste och sov över.
I lördags var hon också här vi sjöng sing star och jag satt och
drack lite vin, sen skulle syster hem och jag åkte till tuve
var framme kl 00.00 =P missade min buss fan så fick gå
upp till 17 bussen. Men åkte hem till joni jims morbror,
jim var där och aron å joel tex. Trevligt Trevligt...
men jag var trött och ville sova runt 3 tiden...
åkte hem runt 11-12 dagen efter och sov hela dagen var jätte trött.


Nu till helgen kommer jag inte vara hemma i Göteborg, skööööönt !!!!
ska hem till mummu och vaari och gotta mig.. ha det najs här... längtar!
/rebbe

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig du är i skolan ! Puss från oss på landet

2009-03-09 @ 20:38:07
Postat av: pappa

Det var jag innan som skrev.

2009-03-09 @ 20:39:36
Postat av: göze

jag gjorde ett prov idag och det kändes jätte bra, sen är min kurs över som jag ersatte med eng, fick VG på första arbetet =) puss

2009-03-10 @ 21:13:08
URL: http://gozerebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0