4 mars

På fredag ska projektarbetet vara inne.. nu är det lugnare =)
På tisdag nästa vecka är det samhällsprov sen på
fredag är det filosfiprov och religionsprov, ska klara samhäll
och religion.. de är iallafall de roligaste ämnen av dessa tre =P.

Idag har jag varit i skolan sen åkte jag och mimmi in till stan
och fotade klart för projektarbetet och sen åkte vi tillbaka
till skolan och att arbeta sen blir det mer imon,
fan va vi hatar Id programet, mah :@ haha... !

efter dessa 2 veckor blir allt lugnt och jag börjar andas igen =P

Just de, jag och mamma har sutit på arbetsförmedligens hemsida
och sökt jobb, och de har jag gjort nu :D hoppas hoppas !!!!
Ska ringa lennart imon också och säga bye bye. =)

/rebbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0