31 mars

En trött becka ska försöka skriva lite blogg nu.

Jag sitter och väntar på att min tvätt ska bli klar så
jag kan sova =P. Har varit ute och tränat med syster ute i skogen,
styrka och kondition, blir igen på fredag, längtar :D

Imorgon blir det redovisning för projektarbetet,
är ingen älskare att stå och snacka.. men jag har mimmi
brevid mig så det går nog bra. Hoppas ja.
Och så fundrar på jag att åka in till stan imon
om det är sol ute och varmt som det va idag.

På torsdag ska jag och syster på halta med pappa
och käka mat, ska bli mysigt och träffa pappasen =)


just de.... skulle berätta vad som hade hänt i helgen...
jo, i fredags var jag och syster hemma hos fissä och familj
och myste och käkade mat och hade allmänt trevligt.
Och i lördags blev det hockey hemma , jana och syster kom
sen så träffade vi mimmi och martin och åkte till truckstop alaska
som har öppnat nu efter ca 2 år tillbaka =) mycket trevligt var det =)
Får se vad som händer i helgen.. kanske ut på lördag om det finns ork.



Jag och syster efter träningen =)

/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0