22 mars

igår på dagen var jag och syrran hemma hos farmor och
träffade pappa =) vi käkade mat och fikade.
Sen kvart över 5 så hämtade mamma och dom mig och syrran
för vi skulle till Göteborgsoperan och se dekadens .
Åh så himla bra, vill verkligen se den igen :D
Min morbror är med andra akten och ska spela den blinde mannen
så himla bra var han, och alla andra som dansade baletten.
Lite ovant att man går på balett en lördag kväll, men skulle
gärna göra om det.
Jag somnade runt 11 på kvällen, var så himla trött.
Men detta gör jag gärna om, Se den !!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: HEEELVETTE!

Vadå dom !? kan du inte säga deras namn eller !?!?!??!?!?!?!??!?! HEEEELVETE !!!!!!!!!!!!

Skoja bara :D

Gissa vem :O

2009-04-26 @ 20:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0