21 mars

igår var jag med carro efter skolan, mys.. var längesen.
sen åkte jag hem till syster och började dricka lite vin
sen åkte vi in till stan halv 10, träffade trevliga främande
människor inne men vi åkte sen till halta lotta =P
men det var trevliga , vi fick många drinkar !
Sen käkade vi, och sen hämtade alex oss med bilen
fast vi skulle lämna av bilen hos hennes pappa så sen
gick vi till 17 bussen, mysigt väg och gå hem sen med
hög musik och skvaller =P.
vet inte när jag var hemma man kanske runt 3 tiden
skulle jag tänka mig.

Ska upp och duscha om ett tag, ska vara hemma hos
farmor halv 4 och träffa pappa, sen så ska vi (jag, mamma,
syrran, mårten & mina kusiner Agnes å Joel) på balett
vid Göteborgs Operan, måste man komma lite välkläd
iallafall =P blir kanske klakisar idag.
Kommer kanske upp en bild på hur jag kommer se ut
om jag hittar några fina kläder att ha på mig.
/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0