19 mars

En fin solig idag igen, skönt, men det blåste mer idag.
Efter en lektion i skolan så åkte jag hem till syster,
vi satt ut och käkade en glass utanför henne och tjötade, mys =)
Sen har det inte hänt så mycket idag, blir snart mat (ungspannkaka) mums!

Imorgon är det skola som vanligt, sen så ska jag träffa carro..
ska till hennes jobb om jag inte orkar åka hem innan, hon slutar kl 6.
Men får se vad vi hittar på, hoppas bara vädret är fint och det
inte blåser så mycket. Sen vet jag inte vad som händer.

På lördag blir det hem till farmor och träffa pappa halv 3.
Sen blir det Göteborgs Operan och ska se på när min
morbror ska spela upp sin balett eller nåt =P
kommer inte ihåg vad den heter =/
men det ska bli lite fräckt, men den håller på 2,5 timma, men med paus.

Nu ska jag vänta på maten, är hungrig =)
/rebbe

Kommentarer
Postat av: Lina 19

Din morbror var duktig :) Jag såg på "dekadens" igår kväll! jag tyckte den var riktigt bra! inte första akten utan andra akten! hoppas du tycker lika dant.



Ha en bra dag!

2009-03-20 @ 09:16:33
URL: http://saraliina.blogg.se/
Postat av: becka

jo får hoppas det =)

2009-03-21 @ 11:51:40
URL: http://gozerebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0