17 mars

plugg plugg plugg.. ja detta finns bara i tankarna just nu, kul.. Nej !
men har pluggat/pluggar nu till religionen och idrotts provet är flyttat
till nästa vecka istället, skönt.

idag har det varit fint väder och en becka på bra humör =)
varit i skolan , en lektion, Och efter de så åkte jag in till
stan med mimmi, hon skulle köpa lite saker sen så
åkte vi och fikade. Jätte mysig dag och det ska göras om. <3
Har också kollat på olika modeller för min balklänning som snart
ska sys, najs najs. Sen kollade jag också på bikinisar till Turkiet
som vi ska åka till snart, hitta massa fina och billiga
men vågar inte köpa genom internet så får jaga inne istan
närmare maj/juni =), Åh längtar att åka med mina favosar. <3

Imorgon en lektion också, prov. Sen in till stan igen med mimmi,
först käka lunch sen så skall vi till barbarella och mimmi ska pierca tungan =) ,
Det kommer att gå fint =)



- Du kommer aldrig att förlora mig, och det vet du.
Vad som än händer så kommer du aldrig att slippa mig gumman. <3
/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0