16 mars

i helgen har jag varit hemma, har inte orkar att gå ut och träffa
människor på kvällarna. och så har pojkarna varit här också.
Har varit hemma hos mina kusiner också i lördargs som bor nära här
med pojkarna sen så kom faster carina hit och såg på
melodifestivalen. Glad jag blev att inte ugglas vann :D !!

Igår så följde jag med syrran till vallhalla hallen och såg IBF
kvala till elitserien, men tyvärr så förlorade dom, men de
var jämt ändå. Jag ska börja spela nu.. men får göra det till höst,
får börja med försäsongen med syrran så jag får upp flåset
så jag inte kommer dö på träningarna sen till höst.
Åh vill verkligen börja nu.
" ska börja spela innebandy igen och få mitt liv tillbaka"

Idag blir det plugga religion, om 3 religioner också =/
har prov på onsdag, har också samma dag idrottsprov.
bara att plugga, känns bättre när det är över =P.
/rebbe

Kommentarer
Postat av: gabby

Nu får vi verkligen se till att vi pushar varandra till att träna. Vi ska fixa det här. Jag vill satsa på innebandyn och du ska komma igång. Mission 2009- komma i form :D

2009-03-16 @ 15:45:47
URL: http://xgabby.blogg.se/
Postat av: becka

jäää självklart !! ;D

2009-03-16 @ 16:08:50
URL: http://gozerebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0