13 mars

idag har jag haft 2 st prov på morgonen...
först filosofi, kändes väl sådär, men sen gjorde jag
religion och det kändes bra =) så får se sen hur det går.
Sen spelade jag innebandy, det var roligt att få spela det igen,
men vi var mindre än lärarna så vi blev trötta.. sen fick pontus
hoppa in för en kille i vårat lag stack därifrån, hehe...
men jag gjorde mål :D
Så nu har jag ont i mina knän =( glömde skydden =/
aj aj... kan inte gå i trappor nu.. haha.

Idag blir det lata hemma är för trött för att åka någonstans..
kanske imon om jag orkar.
Blir inte att åka hem till mummu och vaari =(
bil jävlen kostar för mycket att ta ut, SPARA heter det!!!

och jag lever nu på 100 kr,.. jäj..får se hur det går.
/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0