10 mars

idag kändes det att provet gick bra =) kändes skönt att gå ut ur
klassrummet och har skrivit i ca 40 min =)
och den lektionen jag har istället för engelska slutade idag...
och jag fick VG på en uppgift :D nu återstår några till uppgifter
hon ska kolla på. Skönt att inte gå till halv 5 mer på tisdagar.

Idag kände jag att jag ville ha en plugg fri kväll.
Så imorgon så ska jag läsa igenom häftet för filosofin
och kolla på religionen, och sen på torsdagar ska jag plugga igen.
På fredag prov kl 08.10 sen ett prov vid 10.00 tror jag
sen har jag innebandy kl 13.00 i skolan ... härliga håltimmar.
Men jag ska nog åka efter kl 10.00 provet.. vet inte om jag orkar
stanna i skolan så länge.. eller om man inte har en snäll mimmi
eller nån annan som vill stanna och vänta med mig =P.

Nästa vecka har jag 2 prov, på tisdag och onsdag.
Bara plugga i helgen också, men känns helt okej.
Jag lär mig när jag pluggar och känner mig duktig efteråt =)
Orkar inte gå ut och träffa människor faktiskt så stannar hemma
eller så åker vi upp till mummu och vaari<3
/rebbe

Kommentarer
Postat av: Pappa

Lycka till på alla prov. Jag tror på dig.

2009-03-12 @ 10:24:18
Postat av: becka

tack <3

2009-03-12 @ 18:41:31
URL: http://gozerebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0