1 mars

I fredags så var det skola sen efter skolan så åkte jag
till mammas jobb på shalgrenska ville se hur mamma
jobbade och träffade hennes arbetskamrater =)
Sen så åkte vi (jag, mamma & mårten) och hämtade
pojkarna sen åkte vi hem och jag var jätte stressad
skulle ju hem till mimmi för hon fyllde 19 år !!!!
så det kom hem folk till henne vi käkade god mat och drack,
sen blev klockan tio och vi åkte till golden days, trevligt.
Där blev det mycket dricka och pussar, kramar å mys..
sen chansade jag att min buss gick vid 3 , och oj va tur jag hade =P

igår så sov jag halva dag.. skulle se syrrans match i torpa
sen efter det så skulle jag passa pojkarna.
Så mimmi, martin och syrran kom och vi käkade pizza och
jag och pojkarna köpte mycket godis och såg på melodifestivalen
och somnade tidigt. Sen så såg jag på 3an blondinen :D

Idag så ska jag och syrran hem till farmor ska fira pappa och
carina för pappa har fyllt år och carina gör det snart..
så ska dit och käka midda och så ska ha det trevligt =)
Oj, ska åka halv 3 , kanske ska upp och hoppa ur sängen ... bye bye


Imon blir det BARA projektarbetes jobbade hela dagen med mimmi !!!!


Snart vår kanske... för det är ju ändå mars nu :D happy happy
vårkärlek finns det?

/rebbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0