Ska jag känna mig stressad?

Nu sitter jag hemma hos mummu och vaari, ska snart sova...
är faktiskt trött, har varit det hela dagen =/
Vi grillade idag, mycket gott :D grilla är den bästa maten, eller?

Imorgon när vi alla har vaknat så ska jag, mamma och mummu
till kungshamn och mamma ska köpa hårfärg och jag ska kolla
efter ett par shorts som jag måste ha till resan.
Sen blir det hemgång runt 1-2 hoppas jag, för måste hem och
hinna tvätta kläder, för tror jag ska till liseberg på kvällen och se
Timbaktu OM jag känner för det och orkar.
Haha tror inte jag klarar av att vara hemma heller, för mamma ska 
ändå till en kompis så henne kan man inte fimpla vin med för att
lugnt mina nerver =P. Nä får se hur det blir, och syster du ska med
isåfall imorgon kväll, tror vi båda behöver göra något annat imon
än att vara hemma och ha ont i magen, bättre att dansa bort det.

Nä nu tror jag att jag ska logga ut och kolla på tv med dom andra
om det kollar på något bra, annars så går jag in på internet
och kikar runt, hehe... Får se om jag hinner skriva imorgon 
annars så hörs vi  21/6 , nej nej ingen data för mig på en vecka.
Puss och kram på er, Hultan nästa? :D

Ska jag känna mig stressad för jag har inte ens har packat hälften
till resan? Uhm ja.. bara jag inte glömer något.
Åh är så överlycklig att jag ska åka med dom jag älskar !!!



/rebbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0