Schema för mig själv

Såhär ser mina vecka ut:

Onsdag
- Arbetsförmedlingen kl 08.00
- Växla pengar på forex
- Hämta betygen i skolan
- Hem och göra mig fin
- Gå till Johannas studentmottagning :D
- Packa till resan

Torsdag
- Vara på Benjamins skola kl 09.00
- Åka till mummu och vaari ( tror ja )

Fredag
- Kommer hem ifrån mummu och vaari förhoppningsvis

- Träffa Turkiet tjejerna ( tror ja )
- Packa , allt ska vara klart

Lördag
- Få min mobil
- Vara jobbig hemma
- Åka till Landvetter ca 18.00
- Sitta på ett flyg sen buss till Alanya :D

Söndag
- SOLA OCH BADA OCH LEVA GÖTT

/rebbe


Kommentarer
Postat av: victoria

åååh, jag vill också åka till Turkiet! Jag har kollat på massvis med resor dit! Vilket hotell ska ni bo på? Du måste verkligen lägga upp bilder på det sen o skriva om det :D Hoppas du får det roligt där. kram

2009-06-10 @ 10:51:26
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0