Pasta med skinksås på 7-eleven

Igår va en bra kväll , har varit lite trött idag, hehe.
först var vi i kungsparken, sen innan matchen skulle börja så
gick vi till inferno, matchen var ju skit ! tycker synd om henke bara.
jaja.. vi gick därifrån runt 12 tiden fulla å glada, sen gick vi till
7-eleven vid grönsakstorget till Josefin, jag köpte min älsklings
pasta med skinksås, muma !
Sen blev det att jag sov hemma hos syster =) HATAR hennes granne btw!

Idag senare på eftermiddan så åkte jag, mamma, mårten &
pojkarna till jossan & anders han fyller år på tisdag så det
var lite släkt där och vi, hehe.  Mycket mat, mums,  shit har varit
full i magen sen vi åkte därifrån, massa go mat var det, grillning<3
Så nu ligger jag i sängen och kollar på dålig komedi på tv,
tror inte jag kommer kunna sova ikväll, fast jag inte har sovit på dagen.

Imorgon så kommer pappa till Gbg , ska få mobilen äntligen eller
så får jag den på tisdag. Pappa kom hem ifrån Sweden Rock
idag också, usch hörde av många att det var svinkallt på nätterna.
Tror inte jag ska ut imon, stannar nog hemma
och sparar mina pengar, ska kolla vilka kläder som fattas till resan också.


Åh vad sugen jag blev på pasta med skinksås nu,
bra att jag inte bor kvar vid andralånggatan,
då skulle jag gåt ut nu direkt och köpt, och sen bli pank !
Åh imon ska jag käka stuvade makaroner, nästan samma, kanske...
/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0