Mycket nytt och bra på en dag

Det blev midda på Halta Lotta förut, mums mums ät deras lax !
Pappa, jag, syster, timo, faster, linda och dick var där :D
mycket trevigt att träffa alla =)
Sen efter maten och massa prat så gick jag, syrran å timo
till peddington och tog lite öl, sen kom också mimmi dit.

Imorgon så ska jag träffa pappa igen och jag ska få
hans mobil som han har öppnat till mig,
äntligen en bra och snygg mobil, Tack pappa <3

Det blir nog Hultsfred också :D vi snackade om det
vid middan idag, och vi slipper köpa festivalbuss
bara festivalbiljett 1400 :- .
Så detta ska jag och syrran fixa och kanske mimmi,
längtar till festival, speciellt nu när den är i juli istället.
Kom ihåg på arvika det var varmt, regnade bara 1 timma
första dagen =P. Lika varmt på Augustibuller, men nu är
Hultsfred 8-11/6 , men bättre än mitten av juni.
Hoppas hoppas att detta kommer att gå igenom !!
Det ser iallafall ljust ut, tycker ja.




Så såg jag ut när jag skulle till Halta =) Bara så ni vet !
/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0