Kort men seg dag

God morgon god morgon sunshine.

Idag händer det inte alls mycket faktiskt tror jag inte,
ligger i sängen fortfarande och orkar inte något, är seg.
Ska ner till ica och köpa hårspray, orkar inte ens
åka in till stan. Sen så ska jag duscha, sen så ska jag
kolla vad jag ska ha med mig till resan så jag inte gör
det sista minuten som jag alltid göra. Så idag ska det
fixas. Inget mer händer idag tror jag, annars återkommer ja.

åh pappa ringde nu och sa att mobilen inte är färdig,
den är klar imon, men han ska åka hem idag så jag får
den på lördag på morgonen, har liten stund att leka med den
innan vi bär av till Turkiet :D Läääääängtar, kan inte dessa dagar
gå jätte fort. Den ända dagen som kommer att vara jobbig är Ons.

/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0