Har haft annat för mig än datan

hej hej hej
har verkligen inte orkar skriva, har haft bättre för mig än
att sitta vid datorn på dagarna. Fint väder nu ju =)

Kom hem ifrån Alanya i Lördags, vill så tillbaka bästa stället
och tyvärr så kommer jag inte på något dåligt med stället.
Om ni ska resa åk till alanya, vi hade inte vårat hotel utanför
men vi hade det inte nära centrum tog nån minut att åka med taxin,
men där vi låg var det lugnt, men ändå små korgar överallt och sen
hade vi havet nära oss, kan det bli bättre?

Vi kör nästa år också fast det blir det 2 veckor :D
De jag saknar är turkiskt bad, havana beach  club
och de varma kvällarna med en kall jordgubbsdrink,
TA MIG TILLBAKA =)


Hoppas det är okej att se bilderna på facebook...

just nu orkar jag inte lägga upp, men kanske skriver imon

vad som händer annars och inte bara om underbara Turkiet.

Och kanske lägger upp en enstaka bild så ni får ett bra försmak =P

(eller hur man säger det)

Justde hade en braaaa födelsedag i Turkiet också ( 19 Juni )

/rebbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0