Ett möte som inte gör någon skillnad

Känner på mig att denna vecka kommer att gå väldigt segt.
På lördag ber vi av till Turkiet ! Gud hoppas det blir en bra resa.
Denna vecka blir inte så mycket tror ja, fixa kläder, köpa
lite till resan som jag behöver.

Idag vet jag inte vad som händer, vet inte om jag ska träffa
pappa idag eller om det blir imorgon.
Men får se vad som händer.

Åh nej, jag vill inte gå på mötet på onsdag på
arbetsförmedlingen =/ orkar verkligen inte det...
vad blir det för skillnad när jag går dit? kan säga att jag är sjuk
eller nåt, orkar verkligen inte, eller orkar gör jag, men har ingen lust.
Får se hur det blir, För sen så ska jag till skolan och hämta betygen och
lämna i böcker,sen så ska jag till Johannas mottagning med syster.
Orka vara där kl 08.00 för ett möte som inte gör någon skillnad.


(och nu ska jag börja med text som rubrik, istället för datum)
/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0