En trött Göze

En mycket trött becka är det idag.
Jag gick upp halv 7 för att gå på världens tråkigate möte
på arbetsförmedlingen, men nu är det gjort iallafall,
Kl halv 12 åker jag till skolan och lämnar böcker och
hämtar mitt betyg, sen åka och träffa syrran halv 1 för att
åka in till stan, köpa något till johanna sen så ska jag hitta
något skönt linne till resan. Men måste också färga håret,
uhm vet inte hur jag ska göra, fick 100 kr va mamma,
själv är man pank, måste färga innan jag åker,
vill inte att det ska se förjävligt ut när jag kommer hem =P
hehe jaja, det fixar sig. Och sen när jag kommer hem ifrån stan
ska jag packa lite innan vi ska hem till Johanna.
För på hela Torsdagen är jag inte hemma, åker ju till mummu &
Vaari och tar det lugnt och äter gott =).
Nä nu ska jag sova eller vila lite, ha en fin regning dag.
/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0