4 juni

Vaknat nu, kunde inte sova längre, i tisdags sov jag till 12
inte likt mig. jaja. Idag händer det inte mycket, ska försöka
sola lite om det inte är för kallt ute.
Längtar till lördag också, ut och dricka med syster =)
Men guuud jag är så orolig över min pengar, just nu har
jag bara på kontot ca 366 :- , hur fan ska jag klarar mig på det?
iofs så åker jag nästa vecka på lördag, så har pengar till det,
 och så fick jag på studenten, men inte så jag klarar mig i sommar.
och efter det så ska jag ha släkt kalas, och då hoppas jag att
jag får pengar, OCH kom inte och säg att, men du fick ju det på studenten
därför fick du allt då.. Bullshit, jag fyller år så deal with it !

Hej då nu går jag upp till terassen !

/rebbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0