2 juni

Oj oj längesen jag skrev ska skärpa mig.
I fredags var det studenten, den roligaste dagan i mitt liv !!!!!!!!!!!!
Först hemma med lite av folken ifrån klassen, sen skolan,
sen springa ut ifrån skolan träffa alla på skolgården, sen flaket !
och sen mottganingen, justde ja festen sen, en hel dag med glädje,
mat och dryck och tårar, fy fan va jag längtar tillbaka till just den dagen !

i skolan innan vi skulle springa ut !    champangefrukosten :D
vi springer ut :D    :D
Mer bilder finns på facebook =)



Arbetslös nu, känns la gött att ta det lugnt, men inte utan pengar.
Lite pengar har jag men, man vill ju inte gå runt och oroa mig heller..
jaja.. detta tar jag för mig själv tror jag, och familjen och råd och hjälp.
Ikväll satt jag och gjorde ett mål i sommar för mig..
haha detta kanske låter mesigt men något måste man göra
så sommaren blir lyckad på något sett =P.
Finns inte så mycket att skriva men snart är det Turkiet, 13:onde åker vi !!!
/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0