sommar?

Regn regn regn, börjar tröttna på det nu plus att det blåser.
Igår hade jag och mamma mys kväll käkade go mat och såg
på våra program.
idag så är det som sagt piss väder, men det står på smhi.se
att det ska bli bättre senare på eftermiddan, hoppas hoppas..
för isåfall så tror jag att vi ska sitta vid rödasten.
Vill göra iordning mig orkar inte gå i myskläder nu, haha..
börjar tröttna på det också :P

Och, jag vill ha ett jobb, men de har hört av sig på brothers and
sisters vid kompassen, och de säger att jag är vidare och att de
ska höra av sig om nån vecka om jag ska dit. hoppas jag får komma.
Orkar inte vara hemma mer och leta efter jobb, skulle också vara
passande OM jag får jobb nu innan vi flyttar så skulle det vara bra.

jaja.. hoppas vädret blir bättre så man slipper sitta hemma idag.
skriver kanske senare om jag har fortfarande tråkigt.


/rebbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0