Seg på att skriva, men det är faktiskt sommar.

Nu har jag inte skrivit mycket, har tröttnat på något sett
så skiver lite då och då när det finns något bra att skriva.

Denna vecka så har det varit varmt, badat har jag gjort i massor
hemma hos mummu och vaari var jag till ons till tors.
Men nu är jag hemma.. idag så ska det shoppas och hitta fina
saker å kläder till hultan ! det blir allum med bil orkar inte med
nordstan i denna värmen.
Imorgon blir det Asperö hela dagen å kvällen, pappa ska spela där
sen på kvällen, får se om man orkar med att vara där hela dagen,
hoppas vi inte åker in för tidigt, orkar inte med solen just nu,
har solat i 2 veckor nu och jag vill inte bränna mig mer, haha.

Hultsfred på Tisdag :D !!!!!!!!!!!!
åker redan på söndag till Jönköping till pappa
sen åker jag och syrran med alexandra till festivalen :D
längtar, det var längesen jag åkte till festival med syrran
så nu kommer det bli extra kul och man får minnas lite
gamla minnen antagligen, och amanda ska vara där med !

Nä nu orkar jag inte skriva mer, jag är tråkig så vi ses när vi ses
Ha en bra sommar och njut så mycket ni kan.
/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0