Längtar, längtar & Längtar osv..

stina och jag

Gud vad jag längtar till vi ska flytta plus en till kisse =)
Håller på att rensa hela mitt rum som jag inte ska ha
med mig till det nya stället, känns bra att ha slängt mycket idag
men det är inte ens halva rummet. hehe.
Ska fortsätta imorgon plus att jag ska försöka hinna med
att färga håret och kanske hitta på något med pojkarna.
Ska sen på kvällen sitta någonstans å dricka öl men girlsen.
Uhm.. finns inte så mycket mer att säga, jo min data är på
lagning, saknar den =( .

Men att hitta jobb går segt.. söker kan man säga varje dag,
varför vill ingen ha mig. uhm ? jaja.. det är bara att leta vidare.
/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0