familj, fest, sport och foto

Jo hej hej, tänkte skriva lite för en gång skull =P länge sen och börjar bli dålig på det.
i helgen har det hänt mycket och lite, i fredags så var jag och syrran först hemma
för pojkarna kom hem till oss (zebastian & Benjamin) de hade också med sig en
kompis som heter andreas, just de mimmi var också hemma  hos oss i fredgas och
åt mat och var med på den sena julklappen till zebbe och benja,
de fick 2 playsations spel. Men sen när vi hade käkat så skulle mimmi gå och jag å syrran
började förfesta och gick hemifrån ca halv 10 tror jag. Det var ju så roligt hemma så man ville
inte åka därifrån. Men vi kom in till stan så åkte vi först till järntorget och träffa old friends där
sen åkte vi till västerhus tror jag att de heter, typ vid musikenshus.
Kom hem runt hlav 3, men snälla visst  är våra historier bra, haha hittade på de på
bussen hem =P folken måste undra vart vi kom ifrån och vilka vi var, haha !
Sen i lördags så gick vi en promenad, jag, mamma , mårten och pojkarna,
jätte härligt väder var det och bakfyllan försvann iallafall av den promenaden,
sen när vi kan hem gjorde vi mat och så kom gabriella och så kollade vi på handbollen,
och spelade lite tv-spel. Och idag kollade jag, mamma och pojkarna på
gabriellas match i vallhalla kl 12, skit spännande match och ja...
jah blir sugen varje gång jag ser dom spela, vill bara hoppa in och vissa 
mitt gamla jag, det ända jag måste göra är ett få
upp min kondition och sen träna  som tusan med laget, but dream on...!
Men sen när vi kom hem käkade vi, och såg på tv.. sen blev andreas hemkörd
och  sen blev det handboll igen :D Åh vilken bra match as härligt att de vann
mot korea, men döda domaren,  snälla värdelös va han ! Så imorgon blir
det handboll igen mot spanien. Och så ska jag foto en fotouppgift som ska
handla om en kallender som ska ha en röd tråd. Mina ska handla om
tatueringar och pinuppor, as najs, tyckte iallafall  min fotolörare sven =).
Så syrran kommer hit och ska bli fotad och mimmi:D lägger upp bilder om jag blev nöjd.

Men nu ska jag se på scrubs, puss och natti,


/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0