Lite om försvunna känslor

Jag vill verkligen att det ska funka, det är det jag drömmer om just nu, varje dag..
Men hur ska jag göra så det går framåt och att det ska funka..
hur kan musiken få en att tänka så mycket igentligen, fast det är ju bra, eller?
en låt fick mig att tänka, ( Its not over ) men daugtry, helt underbar text.
Men jag vill ha tjat av rätt person, inte av personer som inte fattar helt hur det ligger till.
Kärleken kan vara helt underbart men också helt hemskt, att man tex. inte hittar sina
känslor eller om man vill något men inte vågar för någon jävla andledning.
Ibland vill man åka ut någonstans och bara skrika av sig och då kanske sanningen kommer fram
eller att spinga ut i regnet med lite kläder och känna regnet komma på dit ansikte och man snurrar runt
och ramlar och önskar någon tar emot dig eller att du bara ramlar ner och ligger där och skrattar?
om jag skriver så här så är min hjärna och känslor någon annanstans, någon kanske har lånat dom av mig?
kan du snälla som har mina känslor lämna tillbaka dom, jag behöver dom nu, tack, mvh rebecka.
Tänk om det kunde funka, haha fan va härligt det skulle vara.. orkar inte längre springa från krog till krog
och hitta någon att flörta med , men jag vet ju efter allt flörtande att jag ändå inte vill göra nåt,
men han personen kanske finns framför mig, vem vet? snälla kom känslor eller nåt dom får mig att känna.
åh haha jag vill göra något nytt så jag vet hur det är att känna igen, vet inte hur... men kommer det när
sommaren kommer, sommar flört som alla säger. fan orkar inte vänta.. eller det kanske är meningen?
fan va trist.
kanske får sparka mig själv i röven och våga nån jävla gång , fan vänta kan man ju inte göra hela sitt liv..
visst mycket kan man förlora men mycket kan man också få. Men tänker för mycket, hur kan det se ut om vi
skulle vara tillsammans eller vad ska man prata om när man är ensama.
När man är med andra och vissar på att man är tillsammans , åh jag vill vara med om det, snälla , nån?
Ibland kanske man är ett svin, men det är la alla nångång i sitt liv och kanske redan är eller är nu,
det går la över nångång.. men alla vet sanningen och man måste testa sig fram här i livet, våga utmana sig själv.
Haha det kanske jag borde fatta ! snälla rebecka väx upp

/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0