Trött är jag

Hallojsan Hallojsan

Är fortfarande lite sjuk men klarar mig =)
Första dagen efter jullovet i skolan, helt okej gick, men kände att jag fick feber
efter första lektionen så fick sätta mig ner för jag mådde illa också, men men =P
När jag kom hem så lagade jag och mamma mat och såg på tv,
sen somnade jag på soffan och när jag sov så pratade jag med mamma i sömnen
om att chokladen kommer snart och jag måste vara vaken, haha... och jag tror jag
var liiite medveten om att jag var vaken, haha.. pinsamt, men ändå kul =P.
Tur att jag inte pratade om något annat, haha !
Men nu är jag pigg och mimmi tvingade mig till datan när jag låg i soffan och gottade mig
och såg på en film på tv, haha.. jaja..vad gör man inte för sina käraste vänner.
Ska snart lägga mig i soffan =P

Imorgon åker jag och mimmi till min far i Jönköping och tar det lugnt och myser
och kanske en sväng på stan på fredag, inget vi vet om än.
Men mimmi är den första som frågar mig om vi kan åka, trodde aldrig att det skulle hända =)
Älskar dig och tack =)

Annnars händer det inte så mycket, har ont i mina axlar och mamma masserade mig
förut men jag ska nog till en massör nere vid Olskroken hon är jätte bra, gå dit =)
Ska nog ringa henne när jag får min lön.
 300 :- kan jag faktsikt lägga ut på det , gott =P

/Rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0