Träning och om idag !

Jag är en träningsmänniska och kommer alltid att vara inerstinne.
Nu ska jag börja, visst det är alltid tråkigt att börja att träna, men sen
vet jag att det är roligt.. det är mycket irrterande.
jaja.. finns vissa folk som har sina kommentarer, om ni har något negativt
att säga så säg inget. Men nu ska det bli träning och få en bra hälsa =)

Idag så har jag fotat syrran och mimmi, om tatueringar och pinuppa.
Bilder kommer upp när jag hinner och orkar. Först ska de till skolan.
Men blev nöjd med bilderna, tack till Mimmi och Syrran =)

Imorgon blir det skolan igen fram till fredag, i helgen tror jag att
det bara blir hemma så som det ser ut nu.
Vet inte om jag orkar gå ut, men man vet inte vad som händer.


Nu ska jag sova och få min skönhetssömn.
Börjar 11.50 imorgon med samhäll.
/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0