HAHA syskon humor


 

Nu när jag är i ett roligt tillstånd vill jag bjuda på några historier.
Läs på egen risk. Dom kan vara vääääldigt dåliga :) Fast det tycker inte jag.

nummer 1.
Vad sa det ena hallonet till den andra?
-Åhh vad jag saknar jordgôbben!

nummer 2.
Vad sa den ena gatustenen till den andra?
-Åhhh vad jag saknar Göteborgskravallerna!!!!

nummer 3.
Vad sa den ena Guppifisken till den andra när dom åkte buss?

- Fan vad guppig väg!


nummer 4.

Två kulor åkte ikapp med varandra och då sa den ena kulan:

-Guuuud vad kul vi har det!


nummer 5
Det var en potatis som sökte jobb på Mc Donalds.
Chefen tyckte om honom och gav honom jobbet och sa:
- Du kan börja vid pommes fritesen.

Tack för mig ikväll.


Dessa historier kom jag och min syster på när vi åkte nattbussen hem igår.

Okej ni kan få ett bonus skämt och det är den bästa :D.
Här kommer det.

(Läs på göteborska)
-Ett skepp kommer lastat.
-Med vadå?
-Jo, en ostmacka med paprika påååå!




HAHAHAHA !!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0