? ? ? ?

"Jag vill verkligen att det ska funka, men nu har du tappat greppet. fan är det försent nu?"

jaja... livet är svårt, hur ska man göra för att det ska gå på en rak tråd?
jag har försökt nu att våga ta chansen i typ 2 år, varför blir jag bara
fegare och fegare.. vill spola tillbaka ca 1 mån typ. Nu?
Uhm... vet inte hur jag ska göra ska det får gå som det går eller
blir det försent att vänta? kan du svara mig på denna komplicerande fråga?
Många frågetecken blir det, bara för att jag vet inget, men ibland vet jag mycket.



jaja... till något annat nu:
idag blir det att se på handboll med mamma =)
Sen på lördag blir det utgång med människor som jag love =)

skriver mer sen.
/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0