En bra start på morgonen

God morgon.

Jag är vaken men är jätte trött vaknade av att mamma pratade i telefonen,
kanske va lika bra att inte sova så länge som jag brukar när jag är ledig.
Kanske ta en sväng till syrran sen innan jag ska träffa min kusin Linda,
syrran bor bara några minuter här ifrån, sen tar jag bara en promenad till fräntorp.
Jag längtar till den 18 feb tror jag att det va, kanske ska bo hos syster till måndagen =)
ska bli jätte roligt, ska få en nyckel så jag kan låsa och öppna när man ska till skolan =)
mer vet jag inte vad som händer idag, skulle vilja köpa presenter till pojkarna, men har inte fåt
min 500 lapp än, skulle sitta fint och ha den nu, jaja...
Jag har hittat min älsklings frukost START NATURELL <3

















/rebbe

Kommentarer
Postat av: Björn

tack sååå mycket... kom tillbax... det kommer att hända mycket!!

kram/B

2009-01-15 @ 01:03:07
URL: http://www.singelpappa.blogg.sew

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0