Blå och rik

Nu är jag hemma ifrån skolan =) har fåt en blåtirra, jäj :/
haha fast det ligger än roligt händelse bakom den ... =P
Om ni kommer ihåg ett gamalt inlägg om en kille på en buss som gick efter mig,
idag hände det igen, OCH bara när jag anväder min jeansjacka också, konstigt eller?

Jo fick ett brev idag om hur mycket jag får i lön ifrån verner & verner
jag blev 9670 rikare, kanske inte så bra att skriva det men skit samma,
men jag ska lägga undan 6000 till turkiet, så nu är resan klar till juni =D
Nu har jag resten att leka med , en glad becka blev det iallafall.

Nu ska jag ner till ica och möta mamma och vi ska köpa något vi kan äta idag.
Min mage skricker efter nåt, eller så försöker den säga något annat?
mat mat mat.. för mig nu.

Missa inte handbollen 20.30 idag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

/rebbe
(kommerntera gärna mina bilder som jag har tagit, på tatueringer/pinuppa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0