28 januari

Är jätte nöjd med min nya designade blogg =)
men ska igentligen ha en annan bild men denna får vara ett tag.

idag efter skolan så åkte jag in till stan med carro och fredrik,
carro hittade en jätte fin balkläning =) snygging ;)
Sen träffade jag syrran i stan och jag köpte en kjol ett linne och toffsar.
Sen åkte vi hem men vi bestämmde oss att åka till ica hemma vid mig
och köpa mat och sen åkte vi tillbaka till syster och lagade jätte go mat och
fixade min blogg och satt och tjöta. Nu är hon och tränar och jag gick hem.
Fryser jätte mycket och funderar på att ta en varm och skön dusch.
Orkar inte börja skriva med någon på msn så det blir efter jag är varm, go
och ren =P. Händer på fredag folk??

kommentera gärna vad ni tycker om bloggens nya design
och om vad som händer på fredag.
/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0