9 fabruari

hej hej..
I helgen så har jag varit i Jönköping hos pappa jag och syrran =) mys.
Har bara varit där och gottat oss riktigt härligt, (bilder kommer).

Nu är det lov och det är väldigt skönt  fast jag blir rastlös när jag
inte har har något att göra.. ska väl läsa boken i taket lyssar tjärnorna
innan man ser filmen =)
Annars inte så mycket nytt , jo har svin ont på örat inte i, cp..
hoppas bara det går över.

Jo i helgen så blir tjejmidda hos carrobarro med mimmi =)
senare kanske det kommer folk. Men skönt att ha det på
alla hjärtans dag istället för att sitta hemma och tycka synd om sig själv, haha.
Men mamma och dom åker bort så vill inte sova ensam,
ska fråga mimmi om hon vill sova här på fredag med mig =P (?)

Jossan fyller på fredag också så får se vad som händer
och vad hon ska göra :D GRATTIS I FÖRSKOTT
(L)

kommer kanske mer inlägg sen om något roligt händer.
/rebbe

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blev tomt nu när ni åkte hoppas du får en trevlig vecka . puss o kram på dig

2009-02-09 @ 18:05:51
Postat av: Victuria

haha, jaaa det skulle vara kul juu! Är det josse som jag har gått i samma klass med som fyller år eller? Ska ni gå ut då eller? Annars har jag inget planerat förutom att minn pojkvän kommer hem och vi antagligen ska göra nåt mys på alla hjärtans dag :) puss!

2009-02-10 @ 12:27:32
URL: http://doughs.blogg.se/
Postat av: Mimmi

klart jag sover hos dig på fredag gumsi :)

2009-02-10 @ 20:53:21
URL: http://mimmiandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0