5 februari

Kollar på Bourne supermacy på 6an, detta är fortsättning.. så bra =)
älskar sånna här action/thriller filmer.

Var trött idag efter skolan, var verkligen helt slut..
när jag kom hem så somnade jag, sen gick jag upp
och var med mamma & mårten, sen fixade jag bilder till pappsen som
jag ska till imorgon =). Sen efter det så myste jag med mamma lite <3
och nu sitter jag i sängen och har packat och vill bli trött så jag kan sova.

Imorgon efter skolan så bär det av till Jönköping igen, fast nu är syrran med =)
åker med, mimmi & syrran dit, bussen går 15,50.
Jag och syrran ska hem till pappa och mysa och götta oss.
Blir ingen utgång för oss, vi känner inte alls för att gå ut, vill bara stanna inne i stugan =).


Här kommer en bild på syster, kim (fasters man) och jag...
från min andra fasters 50 års fest i lördag =)..

 


Go natt
/rebbe

Kommentarer
Postat av: Victuria

heej Backa, vad kul att du brukar titta in på bloggen, :D Hoppas du tycker den är bra, haha! Snygg tattoo, gjorde inte den jävligt ont? :0 kram

2009-02-08 @ 12:45:32
URL: http://doughs.blogg.se/
Postat av: Victuria

näää, jag bor inte kvar där längre...:( Vi flyttade direkt efter jag slutade 9:an, till Hisingen, uuuäh. Jag gillar det inte alls, det är så jävla trist här så jag avlider, haha! Kram

2009-02-08 @ 22:47:04
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0