4 februari

När jag kom hem somnade jag har vaknade typ för en halv timme sen.
Jag kommer inte att somna sen när jag igentligen ska somna =P
Mårten kommer snart hem med en kompis och vi ska käka midda.
Mamma är fortfrande hos mummu och vaari och gottar sig,,
hon kommer hem imorgon =).
Segt att det inte finns något att göra på dagarna efter skolan,
har för mig att jag gjorde mycket förut, kanske berodde på en sak
men men, jaja jag får la fixa det på något sett.

Jo nu längtar jag till lovet men bara hoppas att det blir av
annars kommer jag ha såå tråkigt.
På alla hjärtans dag får men se om det blir att åka
iväg eller åka hem till underbara carro =)

Nu ska jag se på tv och götta mig, för det finns ingen att skriva med på msn,
/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0