16 februari

God morgon God morgon
Nu håller min tvätt på att torka ska ju bo hos syster nu en vecka,
när tvätten har torkat så ska jag duscha sen så ska jag packa
ska också kolla med mamma om hon viill köra mig och syster
till Bolagret hon ska köpa några hyllor och nåt mer var det,
så sen ska vi och handla mat kanske netto är bäst ska se
hur mycket jag har på kontot annars kanske mamma eller nån
kan bidra med pengar till mat när jag ska bo hos syster,
ska prata lite med mamma sen =)

Nä nu ska jag kolla om tvätten är klar och
så kan jag se om jag har blivit friskare när dagen går.
bye bye =
Och, fan min hals börjar kännas nu, men ska ej bli mer sjuk !!!!!!!!!!!!!!

/rebbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0