14 februari - middag sen soffan

Nu är jag hemma känns skönt för magen.
Carro hade gjort 3 rätters middag till mig och mimmi
så himla gott och fint du har gjort darling =)
Men ville verkligen stanna kvar för det skulle komma härligt
folk dit.. men kände inte alls för att dricka och ville inte
ligga där och ha ont , så va lika bra att åka hem om jag
skulle få ondare om jag hade väntat med det.
Så nu ligger jag i soffan och kollar på Bruce den allsmäktige =P
Nu ska jag se på filmen och vila magen.

Mimmi och carro ni betyder mycket för mig..
nästa lördag ska ni komma till syster och då
ska jag gottgöra er =) älskar er !
/rebbe

Kommentarer
Postat av: Mimmi

det hoppas jag att du gör.

TECUILA TECUILA TECUILA TECUILA TECUILA TECUILA TECUILA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FULLA SOM AAAAAAAS

2009-02-15 @ 16:46:09
URL: http://mimmiandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

det gjorde så rätt i så, att åka hem o vila :)

du är bäst!

2009-02-15 @ 18:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0