11 februari - helt till mig :P

ÅH SÅ JÄVLA TUR VA HAR MED BOKNINGEN TILL TURKIET !
sista minuten om man säger så :D
skulle åka den 11 men allt var bokat.. så det blir 2 dagar senare istället :D
och det var bara 2 rum kvar på hotellet och brevid varandra :P TUR JA !
är borta på midsommarafton på min födelsedag, fy fan va roligt det ska bli!!!!
åh jag bara längtar, vill åka nu med mina girls :D
jag, mimmi, carro & gabby... mha ska bli så roligt. !!!
carro du gjorde mig nervös när du ringde, haha...
men nu är allt bokat ska föra över pengar till carro nu :D
Kommer att vara brun och fin när ja kommer hem, hihi.


TURKIET HERE WE COME :D




Kommentarer
Postat av: Gabby

det kommer bli najs som fan!!!

2009-02-11 @ 14:16:17
URL: http://xgabby.blogg.se/
Postat av: Becka

jaa det kommer det :D längtar :D

2009-02-11 @ 14:25:24
URL: http://gozerebecka.blogg.se/
Postat av: pappa

Vad var det jag sa!!!!!!!

2009-02-12 @ 16:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0