10 februari

Lovet började med att jag och mimmi gick hem till henke
och drack lite öl igår sen kl 2 så följde de mig hem =)
men det var trevligt och gott med öl.

idag så följde jag med mamma och mårten när
mamma skulle fixa sina fina naglar, blev jätte fint =)
jag ska få mina naglar fixade till studenten =P
lite roligt sådär.. hihi.
Sen gick vi och käkade och nu ligger jag i sängen
och halv sover känns det som, hehe.

På fredag åker ju mamma och dom bort..
och mimmi ska bo här =) Men jossan fyller år den dagen....
och syrran, fissä och jana ska till Stars ´n  Bars för
det är en specill  kväll där.. kanske träffar gamla vänner..
men vill också dit.. uhm.. jaa vet inte hur det blir.
Men ska vara med mimmi iallafall <3

Nu ska jag kolla på tv =)
puss å kram
/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0