1 februari

hallu ett tag sen jag skrev nu, har varit trött och varit lite upptagen.
i fredags köpte jag ett par as snygga skor som jag skulle ha på lördagen =)
och så träffade jag och syrran pappa å carina inne i stan , vi fikade och köpte byxor :Doj oj jag köpte ett par byxor, hehe.
Sen efter vi sa hej då till pappa och carina så åkte vi hem till syster och sen
gick vi över till mig, fast gjorde inte så mycket, vi blev rätt så trötta efter en lång dag.Men i lördag på morgonen så åkte jag, mamma, mårten och pojkarna till deras skola, de hade en speciell dag så man skulle se vad de jobbade med och
hur de gick i skolan =). Jag och mamma följde med benjamin och mårten med Zebastian,det var jätte mysigt och se hur bröderna har det =). Sen skulle deras moster passa dom för vi skulle till 50 års fest för min faster Carina och hennes vän Pia ! Vi fixade iordning oss och blev snygga sen åkte vi till festen, syrran kom efter sin match. Festen började kl 18.00 men vi och några till festade nästan 12 timmar, vi var hemma halv 06.00 =P !!!!
Men det var svin roligt, pappa och hans band spelade Thin Lizzy <3 åh så bra.
Sen blev det mycket dans och mat och dricka =P, men verkligen en jätte roligt k väll. Det blev ca 400 bilder från min kamera från den kvällen, haha med det var roligt att titta igenom bilderna. ska välja ut några och lägga upp här, men inte ikväll,  för ikväll är jag trött, eller det har jag varit hela dagen, vaknade ca 12 så länge har jag inte sovit. Somnade inte ens direkt när vi kom hem igår/idag, jag och mamma satt uppe en stund och pratade, några tårar kom och skratt, älskar dig mamma =) bra att du förstår mig !

Nu ska jag sova, har en lektion imon i skolan, sköööönt :D natti natti


PS! Just de jag och syrran åker till pappa nästa helg :D <33 . DS!
/rebbe

Kommentarer
Postat av: mimmi

jag åker också meee juuuu :)

2009-02-01 @ 23:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0