Ullared <3

Varit på Ullared idag med pappa, carina & syster.
Blev mycket shopping, roligt var det =)

underkläder
2 leggins
tröj/klänning
strumpor
film
klocka
bälte
hårfärg
termos-mugg
armband
lösnaglar
nagellack
ansiktsservetter
hårspray

tror det var allt :P

Vill tillbaka, vill köpa mer som jag inte fick hem idag (alltid så)
men blir la kanske om ett tag man åker dit igen.
Men har för mig att mamma vill dit efter jul, då ska jag köpa
det jag inte fick med mig hem idag, tex; tjocktröja, mysbyxor,
mer leggins, tröjor.. mm, hehe.

Nu sitter jag och syster och kollar på idol och äter chips.
Men nu blir det nya buzz spelet (apor).

Imon jobb 10-17.

/rebbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0