ska inte vara sjuk på nyår

Hej hej.

Är sjuk eller börjar bli frisk.. blev sjuk söndag kväll
febern kom på natten till Måndag. Usch kunde inte sova
någonting alls. Men nu är febern borta nu är jag bara snyvig
och tjock i halsen, men har inte ont (som tur e).
Men men det är bara bita ihop för på nyår ska jag inte ligga
hemma och vara sjuk, BIG NO.

Nu håller jag på att tvätta, går det vid 4 igen för nu håller
kläderna på att torka, hade bara en tvätt, hehe.
Men annars idag blir det vila och äta mat, diska också.
Orkar inte ligga i sängen och vara sjuk, tråkigt..
hade en sån dag igår, sov sov sov.. drack.. sov sov...
rikrigt ritkigt tråkigt, men är mycket bättre nu för att jag
bara sov igår.

Imorgon blir det att handla mat och dekoration till nyår,
det ska bli en liten nyårs midda här, mer vet jag inte alls
vad som händer. Bara man har roligt så blir allt bra.


/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0