Pigg-ont i halsen-shopping sugen

God morgon.

I tisdags så var jag på en krog med mamma och kollade på
tv när frölunda spelade, de vann med 3-2.
Sen så åkte vi hem till mamma och jag sovöver där.
Vaknade runt 12 dagen efter och åkte in till stan för att möta
mimmi och käka frukost, rikigt mysigt. Sen blev det köpa lite saker
sen åkte jag hem och slappade.

Idag vaknade jag med att jag har ont i halsen, NEJ !
får inte bli sjuk, ska ju till samma krog igen kväll och kolla på
frölunda och modo, sen imon så vill jag vara pigg för då blir
det ju ullared. Och jag har inte råd att bli sjuk ifrån
verner & verner heller.
Men jag ska inte bli sjukare, halsen får vara men gärna
minska också. Inte ska jag blir mer sjuk. Äter några tabletter.

( peppar peppar ta i trä!! )

Jo innan matchen så blir det att övningsköra också,
hoppas det går bra och att jag inte kör på något. haha.
Nä men mer händer nog inte. Vi hörs imon då kommer jag
ta kort på vad jag har köpt på ullared, nu ska jag vila.


/rebbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0