längtar till imorgon och på torsdag

Det blev inget jobb för mig idag har så himla ont i ryggen
tror inte det kommer bli imorgon heller.
Vill julstäda här hemma innan imon kväll, men vågar inte
göra något hastigt med ryggen så kommer säkert städa
imorgon innan uppesittarkvällen.
Vet nog också vad jag ska ha på mig julafton.
Har också skor som är mina på verner & verner men får
hämta dom nästa vecka istället.

Och har försökt att ringa till socialen och fråga om jag kan
komma dit och söka efter nytt bidrag eller om jag ska och
hur jag ska göra det, men har inte får tag på någon så ska
upp dit imon tror jag och skriva det som jag vill ha sagt på
telefon istället så får vi se vad dom gör med mina pengar.
jaja, allt fixar sig.

Nu är syster inne i stan och köper julklapp till mig :)
Och mamma också för den delen :)


/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0