Jobb, sova & Ullared

Jobbat hela helgen, det tog en dag att komma in
rutinerna igen, men allt gick annars bra.
Fredags efter jobbet så blev det hemmakväll och inte
gjort någonting, och i lördag efter jobbet så åkte jag
hem till mamma och sovöver.
Jobbade idag och sen efter jobbet så hämtade mamma
upp mig och vi åkte till syrran innebandy match mot
pixbo. Sen kom issa och hälsade på 1 timme och nu ligger
jag i sängen och ska snart läsa min underbara bok "jenny".

Nästa vecka så händer det inte så mycket.
Fredag så åker jag iallafall till Ullared med syster, pappa &
carina, sen jobbar jag lördag och söndag.


Åh min dröm var jätte bra inatt. Först var det om tatueringar
som jag vill göra och sen var det om M.jackson ;) hehe.


Nä nu ska jag kolla lite på tv sen så ska jag läsa min bok
tills jag somnar :)  Och jag längtar till jul, bukar aldrig göra
det annars.. men nu har jag en sådan skön känsla.


/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0