denna vecka har varit seg

Hej.

idag har jag och syster stor städat hela lägenheten
så nu blänker det här hemma, nästan.. hehe.
Sen kom mimmi hit och drack lite kaffe och tjötade.
Åh måste gå och köpa toapapper innan jag går,
ska hem till david ikväll.
Imorgon ska jag jobba till 12-18 :) och hela helgen,
men efter jobbet så blir det en öl och träffa lite människor
för vill inte vara trött dagen efter på jobbet.

Nu sitter jag och kollar på tv och tänkte läsa boken
"jenny" som jag fick låna av mimmi, vi följer Denis Rydbergs
böcker, himla bra böcker skriver hon. ( följs av 3 kvinnor som
känner varandra) läs dom , hon skriver riktigt bra.

Ska vänta tills david är klar på jobbet, han slutar runt 19.00
så hoppas jag inte blir trött som förra gängen jag skulle
hem till honom.

Oj va konstig still det blev på texten, aja :P

/rebbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0