Bara 3 dagar kvar

3 dagar kvar till julafton :) längtar jätte mycket.
Det är jätte mycket snö här i Göteborg nu, det var längesen
det var så mycket snö i sverige, eller iallafall här i Göteborg,
hoppas det bara håller till Julafton.

Nu sitter jag med kaffe och äter papparkakor och kollar på
Greveholm.. den bästa julkaledern som har funnits.
Kl 12 så ska jag sätta på en tvätt och sen börja julstäda,
ända dagen jag hinner städa för jobbar Tis & Ons 13-21.

Längtar till Onskväll när jag kommer hem ifrån jobbet,
då ska vi ha öppesittakväll här hemma med massa gott...
jag, syster och isabella om hon kan :)
Måste köpa bingolotto också till ons kväll.

vad ska jag ha på mig på julafton?


En liten julebild med världens mysigaste mössa .


 

Tog kort utanför fönstret nyss, mycket snö !!



/rebbe


Kommentarer
Postat av: Carro

wiwiw söt bild, jag älskar sånna mössor!

öppesittakväll, söt du är :I jag är viktig, det heter uppesittarkväll :)

PUSS

2009-12-21 @ 15:21:21
URL: http://bo3gmunk3n.blogspot.com
Postat av: rebbe

ja den är varm !

jaja inte så viktigt, du fattade vad jag skrev ändå, hehe.

2009-12-21 @ 16:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0