Aint got a care in world, but got plenty of beer

igår så var jag hemma hos david och hjälpa han att
montera ikea saker, men jag gjort allt fel, haha så ska inte
utsätta mig för sånt mer.
Ska kanske dit idag igen, men har så ont i magen och känner
mig hängig så kanske åker dit imon istället.
Blir nog hemma och vila och sova så man blir frisk.

Nä nu ska jag kolla lite på tv och sen fixa mat och sen
fixa lite här hemma om jag orkar, syrran ligger hemma
med feber hon med.
Feber tror inte att jag har, men stannar hemma så jag
inte får feber.

Jobbar Lör & Sön på Verner & verner så det ska bli gött.
Två nya tjejer har börjar där så då kommer man får lära upp dom.
Men jag vill faktiskt det för då känner man sig duktig :)


Kesha - Tik Tok
Dont stop, make it pop
DJ, blow my speakers up
Tonight, Imma fight
Til we see the sunlight
Tick tock, on the click
But the party dont stop


/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0